Wednesday, May 12, 2010

just a post

hurm..cerita pasal pa jga ya?teda apa2 kali la...tdak tahu lak mo start camna..hehe..pa tidaknya,main masuk jak intro bgtu..teda salam lagi tu..haha..Assalamualaikum w.b.t kawan2 ku..

cerita pasal diri kita...hurm..apa yang ku mahu maksudkn di sini ialah ak sgt malu ngan perbuatan ku sendiri thdap sesorang itu..sgt segan uda pd dirinya yg tdak ckp pa pa pun psal kmi n dia just cool jak..aku cpt gelabah klo berkenaan ttg dia..aduhaii..dan aku telah ckp sesusatu yg aku sendiri malu ktakn..sebb aku tgh geram n bikin panas jak..tdak di blas..aduii,,aku plak yang melebih..haha..dan aku tdak snggup mmbalas blik utk meminta maaf itu..waahrggghh..aku tdak mengerti diriku ni yg kdg2 boleh buat diluar dugaan ku sendiri n boleh langgar prinsipku sendiri jka berkenaan dia..aduhh..knapa aku boleh tercakap begtu ngan dia..dan aku skang ni sngat2 malu..ya Allah pa dah aku buat ni?Astagfirullahhallazim..owh tidakkk..tdak mahu lagi sebut..sebut perkataan org kata panggilan manja ka?erm..tak tahula..ya kali lah..aduii..kenapalah aku tersebut tu..seb baik lam msj klo dri dpan.erm lagilah malu..aduyaiii...itu the last lah aku ckp..adehh..ku segan padanya n pd diriku,..sbb ku ni mmg nakal...haha..bengong tul..ehehe.. (T_T)..dn bila di fikir balik..owh,aku yg buat dirinya diam sbab tdak mahu lgi berkata pasal ni..

Tambahan lagi,adik2 ku n my family lah dah tahu..dan skang ni aku malu jgak..sbab this is my first tym..n my brother just like to olok2 me.geram jugak weii..sbab nda pandai habis2 mengusik...tekanan jiwaku..mcm mahu ku baling barang sama adik lelaki ku tu..eee geram btul...iskk..tdak senang aku dibuatnya..adehh..malunya,...haha..campur dah bahasa..adui ctah..rilek arr..arghhhhh..tidak..dan skang ni ku tersenyum n rasa lucu mengenangkannya..aduh..mcam mana lah jadi begini?diri sendiri punya pasal lah ni..tu lah..ikut kata hati jak..padan muka..wakaka..suka btul emo..jgn lah emo lagi cik Ctah naa..hang ni kalut semcam ja..dan skang ni pun ku segannnn..mana nak letak muka ku yg comel..haha..angkat bakul sendiri..minta puji pnya org..hehe..besalah..sapa tidak kenal cik ctah ni..hehe..aduii...n rasanya dia lebih terlayak untuk ku..haha.,,sudah la gud looking,berkarisma,berkerjaya,pandai plak tu,penyayang,n macam2 lagilah..klo mo di puji lebih2 nnti kembang plak dia tu..wuahahawa..hurm..ku plak rsa tdak lyak tuknya memndangkan perangai ku ni yg agak sot2 la(gila2 skit tpi cam bnyak jak..haha)...hehe.sbab kan ku ni cpt disyang org..hehe..adoiii..prangaiku ni nda bagus btul..mengaku aku oo..haha..n mcmmana la mo fahaminya klo tak cakp apa2 n tak dpt mengenalinya kan..adehh..tdak ku fahami..=)aduh bikin pusing dong :P..

owh selepas ni ku tdak lagi berckp pasal ni n ku mahu diam jak..tp msalahny,pa yg ku bgtau tu btul n dia saja tak nak blas..geram jgak weii..aduhh..sabarlah hati..uhuuu...dimana lah ku mahu mengadu ni,klo di sana tmpat luahku si linda n fiza..hurmm sini adikku n ku baru tahu adikku brhbng dgnnya..owhh..lagilah aku segan n malu at the same tymm..isk pa nak jadi ngan aku ni..hua hua hua..ermm..mahu terjun di sungai kinabatangan lah klo cam tu..biar hilang skit dbran n mlu ku itu..haha..

Dah3x..melalut dah ku ckp ni..heehe..so sorry to all of you..coz im talking bout my personal..i dunno to talk wif except only in my blog..huhu..may Allah bless u all =)

No comments:

Post a Comment