Saturday, September 24, 2011

senandung kasih buatmu

Walau ku sudah tidak merasakan dan menghilangnya sinar cinta itu dihatiku,
Ku tetap tidak akan melupakanmu kerana kau adalah insan pertama yang ku cintai..

Walau sudah raga kita terpisah jauh dari apa yang berbentuk hati cinta namanya,
kau tetap ku ingati,kerana kau yang mengajar apa itu cinta namanya..

walau sudah berpisah dan takkan kembali lagi padamu,
mungkin sudah ditetapkan bahawa aku bukan jodohmu
aku akur,aku pasrah dengan ketentuan-Nya..kerana Allah tahu apa yang terbaik buatku
aku hanya insan yang lemah yang mungkin sudah tidak lagi ada semangat utk meneruskan hati in padamu..mungkin sudah ditetapkan aku bukan untukmu..duhai kekasih lama ku..
aku tetap doakan kamu yang terbaik dan harap kamu berubah kerana-Nya..percayalah padaku aku tidak memberitahu siapakah dirimu itu..

jutaan terima kasih kepadamu kerana pernah hadir dalam hidupku buat pertama kalinya menjadi kekasihku.. tidak akan ku lupakan kenangan manis antara kita
selamat tinggal kekasihku..ku perlu melupakanmu dan ini adalah yg terbaik buat kita.. ku harap kau bahagia dengan cara mu itu.. (^__^)V

No comments:

Post a Comment