Sunday, September 8, 2013

Cinta yang membunuhku

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. harap kalian sentiasa bahagia dengan insan yang tersayang.. "cinta yang membunuhku"?? yup..inilah post yg ingin ku nukilkan... pahit dan perih tidak dapat aku luahkan..hubungan ku dengannya hanya sebuah ilusi yang menyukarkan diriku..setelah apa yang kami lalui bersama,teganya dia yang ku sayangi dan cintai rupanya adalah suami orang..punah harapan dan hilangnya impianku..ketika tekadku ingin bersamanya,sinar itu mula memberi harapan tetapi tetap tersungkur ditengah perjuangan utk bersamanya.. mengapa aku??? Tegarnya hatimu tidak memberitahu bahawa kamu sudah ada yang lain..dan semua pembohongan kamu terhadapku adalah untuk memuaskan nalurimu..apakah kau tidak berfikir tentang perasaanku yang selama ini menyayangi dan menyintaimu sepenuh hati??? Kemabali lah kau ke jalan yang diredhai Allah..berubahlah demi masa depanmu..aku cuma tempat persinggahan utkmu melabuhkan hati..cuma sekadar teman bicara yang akrab..yang tidak akan lagi atau mungkin akan kau temui..aku mengharapkan agarkau bahagia bersamanya walaupun hubngn permulaan kalian tidak seindah yang kau ingini..hargai mereka yang menyayangimu..bahagiakanlah anak-anakmu..jangan biarkan mereka tidak mendapat kasih sayngmu dgn sepenuh jiwa,seikhlasnya..bertoleransilah dan hargailah isterimu..dia yang telah halal buatmu..dia yang melahirkan anak-anak mu yang comel dan mulus itu..aku tahu kau juga sayangkan dia tapi cubalah setia kepadnya..cukuplah mainkan perasaan orang lain lagi..janganlah lagi mencari yang lain utk memuaskan nafsu itu..jadilah org yg setia,kemabalilah ke jalan-Nya..cukuplah berbuat demikian..kerana kita tidak akan tahu akan balasan Allah kepada kita nnti.. buat diriku,,aku cuma mengharapkan kasih sayang lagi hanya daripada yg halal buatku.ingin mencintai suamiku dan menjadi yang terpenting buatnya,mencari redha Illahi bersama sehingga Jannah..aku tidak mahu lagi berbuat demikian,moga ini menjadi tekadku yang mendalam..cuma perlukan ketenangan walaupun air mata ini tetap berlinangn akhirnya...aku tetap percaya jodohku akan ada buatku nnti..ya Allah kuatkanlah hati hambaMu ini..hambaMu ini sgt raPuh hatinya..janganlah engkau biarkan hambaMu ini dalam keadaan lalai dan bermaksiat lagi..ampunilah kami atas keterlanjuran dosa yang dilakukan...berikanlah hidayah serta petunjuk dari-Mu..ya Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang serta Pengampun...aamiin ya rabbal alamin..

No comments:

Post a Comment