Saturday, June 30, 2012

kekeliruan hatiku

Assalamualaikum pembuka bicara,, buat pertama kalinya aku sudah merasai cinta yang setulusnya di hatiku yang hanya aku sahaja merasakan ianya wujud..kerana aku tidak dapat menghilangkan bayangan ini,mungkin kerana aku tidak pernah bercinta secara berdepan..mungkin sebab itu aku sudah mulai jatuh,,jatuh terhadap sesuatu yang bukan bererti pada dia..aku faham dan aku mengerti..aku tidak mahu terlarut ke dalam rasa cinta ini to him,,samdanku....memang betul ko lah lelaki pertama sentuh aku begitu,,betul aku tidak tipu,,sentuh hidung ku..pegang tanganku,,aku urut kau,,pegang rambutmu,,macam orang bercouple jak..masa ko cium tgnku aku menghalanginya sebab aku takut terjatuh hatiku lagi..ermm,,terseksa jiwaku..aku tidak dapat lupakan semua ini..hurmm,,jgn buat aku begitu kalau ko dah tidak mahu dekat pada ku langsung..and for first time aku langsung tidak tahu camna mau buang perasaan ini terhadap mu..just only can say let it be and let it go,,i know im just tiada sapa2 buatmu..ermm i really wish i can more than your friends..perhaps im the one for you,,maybe..hahaha..im just kidding :) anyway thanks for the sweet memory i ever had..thank u so much,,it really mean too much for me..thanks for everything (^__^) and my dear,khairul..i really have to let it go..coz i must too...i cant help with this..i really have to go coz i cant tell u the truth..i know someday if i tell u i have too let go..im sorry for the thing ive done..i just can help this..i just want to be with my family..i want to stay in sabah and im die in my home town..im suffer enough for this..i just have too..im sorry :( owh cinta bawalah aku jauh dari mu..aku mahu bebas buat masa ini..aku tidak bersedia lagi..aku harus kuat tabah hadapimu,,suatu hari nanti aku akan lepaskan lelahku dalam sinar cahayamu cinta..cinta bawalah semua ini berlalu pergi..jangan kau dekati aku lagi..mungkin setelah ku bersedia,,aku rasa

No comments:

Post a Comment