Sunday, February 20, 2011

Feeling worried

i had this instinct more when he is in trouble..i dunno,mngkin sbb jodoh kot?
ntahla tp yg pastinya aku sgt risau klo de sumting happen kat my family or him,my luv..hehehe..now i love him even more..aiyaaa,i should stop but can't really stop..huhuhu,nak wat camna kan,dah die aku syg sgt n aku takkn berpaling lagi,n aku nak gtaw dia psal diriku ni sumday after aku dah ok kan diriku ni..aku x nak de prob for the future,,owh bie,,im sorry not to tell u this..=(

and now,i really want to share the rest of my life with him..hope so..i want to marry him only, if our jodoh tu kuat la..n hope kekal shingga akhir hayat ku..nak melakukan segalnya hanya dgn dirinya n want to share everything..=)
nak bercinta dngnya hingga ke syurga..aamiin =)
hope rumah tangga yg kami bina kelak diberkati dn dirahmati-Nya..aaminn
i really can't wait to see u,my luv ^^,
dont ever leave me again k??hhuhuhu luv u syg..

No comments:

Post a Comment