Monday, January 3, 2011

tahun baru

tahun baru sudah menjelma..
so a new chapter of my life is just to begin...hopefully bring prosperity,delight,happiness and full of love with a blessed from Allah s.w.t..
May this year bring us together and our dream is can be achieved..May Allah bless us all,my friend and family ^^

n to him,sy tak taw knpala ssah nk lupakan dia,.i just wish to see him for first n last and hope that i can have a husband like him..i hope so,so definitely i will go away from his life like he want it..so,i can move on with my life..ntah knapa sy sgt cintaknnya..ya Allah,bantulah aku tuk lupakan dirinya..itu yg ku maw lakukan buat masa ini.
klo dia jodohku,maka tahnkanlah diriku tuk tidak trlalu mengingatinya n tidak memikirknnya hingga suatu saat itu pasti utk menjadi yg halal buatnya.ya Allah,ampunilah dosaku kerana terlanjur mncintainya dlm keadaan bgini..
aku tahu wat bgni x elok..ermm..sabarkanlah hatiku ya Allah,aku tahu apa yg Kau aturkan padaku adlh yg terbaik buatku..dan aku percaya jodoh itu..buat bkl suamiku,ku sdah mncintaimu walau siapa pun kmu dn akn terima seadanya krana kmu adlh yg terbaik buatku..insyaAllah,dn semestinya terima lah diriku apa adanya kerna aku cuma mnusia biasa..arap kelak aku mmpu mlaksankan tggungjwbku terhadapmu dn kpd keluarga yg kita akn bina kelak..insyaAllah,aamiin..tu ja impian yg ingin ku bina jikalau aku dtakdirkn tuk kahwin dlm keadaan bgni..aku akn kuatkan smgtku dan pastinya aku nak berubah mnjadi yg lebih baik dn smestinya tdak ku lakukan bgitu trhadp suami ku kelak,,learning from mistakes..insyaAllah..

so, arap thun ni lebih bahagia wat semua yg ku sayangi..moga semua impian tercapai dn berusaha tuk gapainya..aamiin..jika tdak maka mungkin itu yg terbaik..buat sumting yg hatiku lega dan puas..insyaAllah

No comments:

Post a Comment