Saturday, October 30, 2010

hati yg disakiti(ermm..apsal lak tajuk camni??huhu)

If one truly said that u’re are most important person in their life,so it will be hurt to them if u betray them isn’t it?? Aku dah lalui benda ni berulangkali dan kdg2 buat diriku letih hdapinya..mengapa perlu disakiti sedangkan mereka itu org yg kita anggap yg penting dlam hidup kita.
Buat masa ni ak dah jadi seorg yg mdah ptah hati dn mula tdak percy sgt ngan org lain di sekelilingku..ak dah mula jd tak psitif ngan org lain..skang ni aku kna jaga diriku sendir jer..tak yah fkir sgt persaan org lain..nak jga hati org lain..aku dah jadi mcm tu dah..malas nak fkir dah persaan org lain..itu akibat drpada apa yg tlah terjadi pdaku..dia yg tdak boleh mnerima driku seadanya..ttapi hnya driku yg sudah menerima dia baik atau sbaliknya..mgkin sdah sratan takdir..
So skrang ni aku ssah nak maafkan apa yg dia buat pdaku..dan aku mahu fiki sdalamnya ttg semua ni..aku tak nak benda ni terjadi berulang kali..mgkin smpai satu sat itu,aku akn kecapi bahagia ku sndiri..biarkan lah berlalu..hatiku dah sgt sakit..kesiankn perempuan??selalu dsakiti oleh llaki..dan kdg2 buat ku terfikir dah takda gunanya hub. bgini klo slalu sj mngalah..
Hmmm,so jgn salhkan diriku jika aku mulai mnjadi begni..aku dah tak mampu nak teruskan ni..:’(

Diriku yg dah kecewa dah..huhuhuhuu..tak leh blah punyer ayat..huk huk huk ^^,

No comments:

Post a Comment