Friday, August 6, 2010

blurr

sgt blurr plak maw tulis nak update blog ni..hehe
tidak pa..yg pnting sabar
aiyaa ctah..sabarlah pa dia mo wat tu..huuuuhhh..
aku dah rasa terikat ngan dia..camna maw bgtaw dia aa?aduyaii..aku dah sgt syangkan dia n tdak rela biarkn dia pergi..aduh ya Allah camna ni?ermm..ku dah sgt sygkan dia ni walaupun ku tak bleh lakukannya..klo dia lah takdir tuk bersama ku akan sggup harunginya..melkukan stu pengorbanan yg mesti dilakukan kerana kasih yg suci dn murni tu..hurm.. ya Allah,bantulah aku ya menghadapi dugaan ini..aku taw aku bkan hamba-Mu yg baik dn sgguh hinanya diriku ni dan ku rasa sgt tk layak tuk dirinya..emm..tpi jikalau dia adlah jodohku maka aku akn redha ngn pa yg terjadi ni..sabarlah wahai hati..dia tahu aku bkan tdak tahu jaga diri kan..hurmm..dia percaya kan diriku dah..dn dia syg kan aku jgak..hurmm..dia lelaki yg boleh lah baik jgak,..aduh camna ya?
harap dpt jumpa dia tym nak blik ni..aku perlu bertaw dia..ku tdak maw hipokrit..

ya Allah,Kau relakanlah perjumpaan ku ngan dia..tuk skali ni..spaya ku tdak rasa bersalah..amin..

No comments:

Post a Comment